Συχνές Ερωτήσεις
Μπορώ να τοποθετώ τον κωδικό ενεργοποίησης σε διαφορετικές συσκευές;
Ναι. Κάνοντας αντιγραφή και επικόλληση τοποθετείτε τον κωδικό σας σε όποια άλλη συσκευή θέλετε.
Μπορώ να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα τον κωδικό σε άλλες συσκευές;
Όχι. Για ταυτόχρονη χρήση σε άλλες συσκευές χρειάζεται να έχετε διαφορετικό κωδικό πρόσβασης.
Λειτουργεί το λεξιφωνο σε ταμπλέτα ή κινητό;
Σε ταμπλέτα και κινητό δεν λειτουργεί η δυνατότητα mouse over. Η δυνατότητα εμφάνισης της γραπτής μορφής των απεικονιζόμενων λέξεων καθώς και της ελληνικής μορφής των συμβόλων του Διεθνούς Φωνητικού Αλφάβητου πραγματοποιείται περνώντας με τον κέρσορα αντίστοιχα πάνω από την εικόνα ή/και το σύμβολο.
Δεν εμφανίζεται στην οθόνη μου το ζάρι. Πού πήγε;
Δείτε τη ρύθμιση που έχετε κάνει για το μέγεθος εμφάνισης των στοιχείων στην οθόνη σας. Η ρύθμιση αυτή πραγματοποιείται επιλέγοντας τις 3 τελείες στο πάνω δεξί σημείο της οθόνης σας. Στη συνέχεια ελέγχετε το ποσοστό που είναι ενεργοποιημένο στο Zoom και το μειώνετε μέχρι το επιθυμητό ποσοστό ώστε να είναι εμφανές στην οθόνη σας όποιο στοιχείο δεν φαίνεται.
Λείπει τμήμα από την εικόνα που εμφανίζεται στην οθόνη μου. Πώς μπορώ να την δω ολόκληρη;
Δείτε τη ρύθμιση που έχετε κάνει για το μέγεθος εμφάνισης των στοιχείων στην οθόνη σας. Η ρύθμιση αυτή πραγματοποιείται επιλέγοντας τις 3 τελείες στο πάνω δεξί σημείο της οθόνης σας. Στη συνέχεια ελέγχετε το ποσοστό που είναι ενεργοποιημένο στο Zoom και το μειώνετε μέχρι το επιθυμητό ποσοστό ώστε να είναι εμφανές στην οθόνη σας όποιο στοιχείο δεν φαίνεται.